Hibabejelentés

Elektronikus hibabejelentés

A Lágymányosi Campus területén, ahogy már korábban is jeleztük, létre lettek hozva értesítési email címek. Ezeket az elérhetőségeket többen is kezeljük, ezért távollét esetén sem marad figyelmen kívül egy beérkező levél sem. A saját email címünkre érkező hibabejelentések nem kerülnek ügyintézésre, az üzemeltetésen dolgozók magán e-mail címei erre a célra nem használhatók!

Kérjük, hogy az alább felsorolt e-mail címeket használják bejelentésekre:

Kártyákkal kapcsolatos ügyek:

belepokartya _kukac_ muig.elte.hu

Eseti, alkalmi parkolás:

sorompo _kukac_ elte.hu

Műszaki üzemeltetéssel kapcsolatos hibabejelentés, panasz:

lagymanyosi.uzemeltetes _kukac_ muig.elte.hu

Takarítással kapcsolatos hibabejelentés, panasz:

lagymanyosi.takaritas _kukac_ muig.elte.hu

Portaszolgálattal kapcsolatos hibabejelentés, panasz:

lagymanyosi.uzemeltetes _kukac_ muig.elte.hu

Hibabejelentéseknél sokszor előfordul, hogy nem kapunk teljes információt a problémáról. Kérjük, hogy a bejelentés szövege tartalmazza az alábbiakat:

  • pontos hely, szobaszám
  • hiba pontos leírása
  • helyiség használó neve, elérhetősége (mert nem minden esetben egyezik meg a bejelentőjével)
  • amennyiben nem tartózkodnak állandóan a helységben, akkor egy elérhetőség megadása, akár mobil is

További részletek

Ezekre az adatokra azért van szükség, mert egy „..klíma nem jó..” bejelentés több szakmát foglal magába. Ilyen esetben az is fontos információ ha azt írják meg, hogy például meleget fúj, nem működik egyáltalán, stb. Elég ennyi részletesség, így az a kolléga megy a területre, akihez tartozik.

Naponta előforduló akadály az üzemeltető részére, hogy nem talál többszöri felkeresés esetén sem senkit a helyiségben. Ezért szükséges az elérhetőség, vagy olyan személy megadása, aki be tudja juttatni a szerelés helyére. A szakmunkásoknál mindig van egy munkalap a hibabejelentésről, amit bejelentő jogosult és javasolt is aláírni, ezzel is igazolva, hogy a hibaelhárítása megtörtént. Ezzel kicsit segítik a mi munkánkat is, mert nincs lehetőségünk minden egyes munkavégzés meglétét leellenőrizni.

FONTOS! Egyes hiba típusoknál (áramszünet, beázás, állagmegóvás, többszöri sikertelen bejutási kísérlet…) az Üzemeltető a MIFIG engedélyével a tűzkulcsokat használva bemegy az adott helyiségbe, a használó előzetes egyeztetése nélkül!